پخش زنده بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | جشن قهرمانی تیم خیبر خرم آباد در لیگ یک و صعود به لیگ برتر صعودی دیگر در کارنامه اکبر میثاقیان| صعود نوشهری‌ها به لیگ یک تاریخ و ساعت بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال | خلق شگفتی یا پنجمین شکست پائز؟ اسپانسر استقلال بالاخره بازداشت شد اولین خرید استقلال لو رفت بسکتبالیست‌های شهرداری گرگان در یک قدمی فینال لیگ برتر قرارداد محمدی با استقلال تمام شد قلعه‌نویی: با تمام توان برابر هنگ‌کنگ بازی می‌کنیم نوراللهی در الوحده ماندگار شد؟ سقف بودجه تیم‌های لیگ برتر فوتبال مشخص شد + عکس خداداد افشاریان بازداشت شد اورونوف، گران‌ترین بازیکن لیگ برتر شد + عکس باشگاه استقلال به مهدی تاج: وی‌ای‌آر فراموش نشود بازشدن پای ۳ باشگاه به پرونده فساد فوتبال پنجره نقل‌وانتقالات استقلال باز شد + عکس اولین تمرین حسن یزدانی در مجارستان تا دیر نشده است فکری برای فوتبال مشهد بکنید! کشمکش الاهلی و الاتحاد به‌خاطر قایدی
سرخط خبرها

گاوی از جام جهانی دور شد

  • کد خبر: ۱۳۱۰۵۲
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
گاوی از جام جهانی دور شد
مصدومیت شدید ستاره تیم ملی اسپانیا در جریان بازی بارسا و بیلبائو ممکن است به قیمت از دست رفتن جام جهانی برای او تمام شود.

به گزارش شهرآرانیوز، ۲۷ دقیقه از بازی بارسلونا و بیلبائو گذشته بود که گاوی، پسر طلایی سال ۲۰۲۲ فوتبال دنیا، مصدوم شد. گاوی که قصد عبور از دنی گارسیا را داشت، پس از برخورد به او سرنگون شد و نتوانست به کار ادامه دهد.

برخورد مقابل چشم داور بازی رخ داد، ولی در میان تعجب، او بازی را قطع نکرد که همین قضیه عصبانیت شدید ژاوی را به دنبال داشت تا جایی که مربی بارسا از داور کارت زرد گرفت.

ثانیه‌هایی بعد بازی متوقف شد و گاوی که از شدت درد به خود می‌پیچید، از زمین بیرون رفت. او کمی بعد به میدان برگشت، ولی مصدومیت او از ناحیه عضله ران جدی بود و در نهایت در دقیقه ۳۳ جای خود را به فرانک کسیه داد.

این مصدومیت به فاصله کمتر از یک ماه تا شروع جام جهانی بدترین خبر برای گاوی و تیم ملی اسپانیا بود. باید منتظر نظر تیم پزشکی بارسلونا ماند، ولی احتمال از دست رفتن جام جهانی برای گاوی بالاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->